onsdag 27 maj 2009

jeansshorts

för första gången i mitt liv har jag köpt mig ett par jeansshorts. Korta är dem också. Jag har ju inte direkt planer på att gå i dem utan leggings, men är riktigt nöjd mina stora lår till trots. Efter en omgång till med shaker i sommar kommer jag kanske våga ha dem utan leggings, vem vet?! Jag köpte även en klänning (som jag inte skulle), ett par jeans (som jag skulle), ett svart linne (som jag inte skulle) och ett par leggings (som jag skulle). Dessutom hittade jag ett liggunderlag på stadium som jag köpte. Jag har fått värsta bonnabrännan av att vara ute med barnen under mån-tis så idag tänkte jag ju då vara duktig och gå och sola för att inte brännan skulle bli så uppenbar eftersom jag har planer på att bära linne under helgen (vill tro att det ska bli finfint väder). Tji fick jag, för jag brände mig bara mer på min bonnabränna så den syns ännu tydligare, dessutom brände jag mig på lår och mage. FÖRSTA gången någonsin jag bränner mig i ett solarium, och tro det eller ej men jag tycker det är ett bra tecken, ska fortsätta gå där, men kanske inte ligga så länge.
Nåja, känner jag mig själv rätt så kommer det röda snart bli gult och ingen kommer märka något (förutom alla de människor som ska på festival i helgen, de LÄR märka något).

Inga kommentarer: