torsdag 18 december 2008

hon är poppis.

Sista skoldagen idag. Bestämde vi i vår grupp oss för. Vi skrev klart allt som skulle skrivas klart i grupparbetet. Kändes skönt. Nu har jag börjat läsa min bok som jag ska skriva om denna veckan.. men det går ju fort att läsa om man väl vill så. Tänkte bli klar med den, kompletteringen av statistikuppgiften och uppgiften jag fick för att jag missade seminariet när jag var i stockholm innan jag åker till rydebäck. Jag ska även hinna jobba ikväll på pudas, träffa corey, monica, lotta och daniel i växjö, jobba som tentavakt och tvätta alla mina kläder innan jag åker hem. Alltså låtar det åt söndag, möjligtvis måndag. Jag har även två arbeten till som jag ska lyckas plöja mig igenom, detta var tänkt jag skulle hinna med under julen. Något ska jag väl göra? Bland annat har jag ett temaarbete jag ska skriva om i svenskan och såkompletteringsuppgiften jag hasat efter mig och inte orkat ta tag i sedan i våras. Men jag måste nog göra den om jag ska få läsa nästa kurs. Eller ja, jag har ju bara denna terminen och nästa kvar sen är jag färdig. Och bättre att göra den nu än samtidigt som c-uppsatsen.
Igår satt vi och lekte med datorprogram på lektionen. Vi fick spela in. Jag spelade in min låt, väldigt slarvigt och hastigt. Men blev ändå ganska nöjd. För att spela in det så slarvigt. Hade varit kul om man fått den föreläsningen i början av terminen och sen fått tillgång till datorerna i skolan så man kunde spela in sina verk och ha lite lättare att visa upp något konkret. Jag har skrivit väldigt mycket den här terminen, lätt material som hade kunnat gå till ett helt album :P, men har inte kunnat spela in någonstans. Lite frustrerande. Igår blev det i alla fall bra. Fastän jag missade sista refrängen och så. Jaja. Det var mest för skojs skull.

Nu ska jag läsa lite till ur boken Innan jag dör av Jenny Downham innan jag gör mig redo för work @ pudas. Fel sida av baren för mig ikväll alltså. ;)

Inga kommentarer: