fredag 12 december 2008

fredagsfavoriten

veckans
MUSIK: Markus Krunegård - det är ett idogt jobb att driva ungdomen ut ur sin kropp
TEXTRAD: ”I don't know what to do, cause I never knew anyone quite like you."
OUTFIT: Håkantröjan, of course. ;)
HAPPENING: Måste väl vara födelsedagen med emilkonsert.
TREVLIGT: emilkonserten och pudaskvällen + studioinspelning
OTREVLIGT: att jag alltid måste tänka och överanalysera handlingar och svar på frågor.
SMART: Gick på seminarium igår morse och var ledig hela dagen idag.
OSMART: Jag förstör för mig själv hela tiden.
SYND: Potatismos på jobbet.
ÅTRÅ: en distans till mina känslor
SAKNAD: spänningen är nog borta
SE FRAM EMOT: Sång/performance kursen, som jag är antagen till!! :)
EXTRA: Lucia imorgon, och Sveriges lucia är ifrån örkelljunga iår! ;)
'

http://www.youtube.com/watch?v=X-jMgEIlW80

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh jag får dig och må bra och komma ihåg saker(Emilkonserten, pudas) Känner mig stolt :P Ses imorgon snygging! Puss o godnatt /josse

FRIDA sa...

Hej!

Vad roligt att konserten var lyckad!

Kram/Frida

Anonym sa...

GRATTIS till att du kom in på Song/performance-kursen! Det blir nog jätteroligt!
Kram!!! M