onsdag 1 april 2009

VÅR = LYCKA?

Det kommer kanske som en chock för vissa, men våren brukar föra med sig lite fler leenden på läpparna och lite mindre bittra, sarkastiska kommentarer. Själv är jag nog också en sådan person, som höstdeppar och blir vårkär. Finns det något mer underbart än att vakna en morgon och se solen titta fram och höra fågelkvittret jämfört med att höra regnet smattra mot rutorna i ett utanför mörkt, tomt intet. Jag tror inte det. Solen får nog vem som helst att möta en förbipasserande med ett smil istället för en sur min! Om ni inte känner samma glädjerus och eufori som jag kan ni väl läsa dessa 10 underbart glada nyheter som aftonbladet bjuder på! Jag hoppas det kommer få er lite gladare. :)

Nu har jag dessutom bara 1 sida kvar att skriva i en skoluppgift innan denna kursen är helt avklarad! I like.

Inga kommentarer: