måndag 6 april 2009

första riktiga dagen

att skriva cuppsats. och har väl inte gjort överdrivet mycket. läst en artikel. skrivit ett syfte och skrivit alldeles för många frågeställningar. Mina frågeställningar kommer nog istället tillhöra intervjufrågorna senare... men kan lika gärna ha dem kvar sålänge. jag hoppas det går bättre imorgon. och på onsdag. och så vidare.
har även kollat upp körskolor idag. får för mig att jag aldrig kommer ta det där körkortet. men nu om någonsin I guess.
och hur ska jag få jobb när jag är klar?
och varför kan jag inte få vara med i idol.
bli känd och leva på musiken.
för jag gillar att sjunga och spela. inte först och främst för kändisskapets skull.
nu ska jag spela lite poker. se om någon vill prata med mig på msn. fundera lite.
sen ska jag nog sova.

Inga kommentarer: