onsdag 8 april 2009

3 saker

Alla mail man får hela tiden... nu har jag fått alldeles för många "3 saker" och när de står vilka de tror svarar snabbast står alltid jag högst upp av någon konstig anledning?!
Så nu lägger jag ut mina svar här.. så slipper jag vidarebefodra och skicka vidare. :)

Tre jobb jag har haft !!

Vårdbiträde

Tentamensvakt

Musiklärare på en kvällskurs för handikappade


Tre platser jag har bott på
;

Duluth, MN, USA

Örkelljunga

Campus, Växjö


Tre saker jag gillar att se på TV:

Desperate Housewives

How I met your mother

Ugly Betty


Tre favoriträtter:

Kycklingrätter

Tacos

Grillat + någon fet sås


Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu

Thailand eller ngt annat varmt och fint land

i en studio för att spela in min nya skiva. ;)

Roadtrip i USA

Inga kommentarer: