onsdag 1 april 2009

april , april - vem lurar dig?

Jag glömde nästan bort, det är ju första april. Detta är inte omtyckt av mig, jag är alldeles för godtrogen och fattar inte ens att folk skämtar med mig förrän långt senare. Eftersom jag dessutom har svårt att erkänna när jag gått på något blir jag mest irriterad. När nu mitt internet, tack vare att tre hade problem, var nere imorse kunde jag därmed inte läsa igenom alla tidningar efter aprilskämt, som jag vanligen brukar - bättre att förekomma än att förekommas. Jag minns förra året då kanal5 skrev att Gynning var klar för desperate, och jag blir lika tillfredsställd av att lista ut vilka saker som är skämt som jag blir irriterad över de jag inte lyckas fatta. Så nu när jag skulle leta efter aprilskämt hittade jag den här fina summeringen i aftonbladet istället. Lättare att se över. Det finns en del rätt roliga skämt i dagens olika tidningar faktiskt, vilken gick du på?

1 kommentar:

FRIDA sa...

Jag blev bara lurad av några småtjejer på min skola som sa att jag hade en lapp på ryggen. Det var allt! Helt klart en besvikelse.

Kram Frida