måndag 30 mars 2009

underbart bekvämt

Jag har seminarium. Nu har jag det. Just i denna stund. Fast jag sitter fortfarande i sängen med pyjamas och har precis avslutat min frukost (usch, jag åt den i sängen, fy Maria!). Hur kommer det sig? Jo, vi måste ha vissa internetstyrda seminarier för att se hur det går till. Och i början var det skitdrygt. Det gick dåligt och kommentarerna var inte så skarpa osv. Men jag tror vi har växt med uppgiften vi studenter, för idag är det ett riktigt givande diskussions-semninarium. Och jag sitter fortfarande i sängen. Och lyssnar på Markus samtidigt. Och är sådär lyckligt glad som man borde vara varje dag. Markus gör fin musik han. och jag blir i alla fall glad av den.
e4, e18, väg 13, e22, tänker på dig.

2 kommentarer:

FRIDA sa...

Hej!

Du är utmanad i min blogg!

Kram Frida

Anonym sa...

Låter underbart med ett sådant seminarium! Tänk om alla studenter kunde ha det så bra. Kram M