onsdag 15 april 2009

bättre

Efter dagens opponering känns det ännu bättre med uppsatsen. Fick bra kritik. Fick tips på hur jag skulle gå vidare och kände att jag inte ligger så mycket efter som jag trodde. Ska läsa i 5 timmar imorgon på jobbet och leta källor. Sen tänkte jag försöka skriva lite ikväll också samt studera andras cuppsatser för att kolla ungefär hur många sidor bakgrunden behöver ta och så. Bra att kolla hur man ska formulera sig och sånt. Nu är bara frågan när jag ska hinna städa klart min lägenhet. Men jag får väl lägga en timme eller två ikväll, lika lång tid imorgon och på fredag. Sen borde det vara klart. Känns skönt iaf för har börjat ta upp och sortera grejer hemifrån Örkelljunga som ligger i söndriga kartonger nere i förrrådet.

Dessutom tog jag 73 ord idag på speedwritingen. Känns faktiskt som man förbättrar sig hela tiden. Läste om någon som tagit 80 så jag fortsätter kämpa! :)

Inga kommentarer: