torsdag 2 april 2009

Finaldags!

Så för att summera gårdagen blev jag inte alltför grundlurad. Dock passar en jävel på att lura mig kvart i tolv när jag har avarmerat mig från alla aprilskämt. Och det var inte ens roligt - för min del iaf. Han tyckte säkert det var jätteskoj.
Idag har jag gjort en powerpointpresentation, lyssnat en massa på markus, lyssnat lite på min sång-performancelåt, spelat mycket värdelös poker som går skitbra till en början men sen förlorar jag alltid allting, dammsugit och putsat fönstrena, duschat, inte satt min fot utanför dörren, följt ÖVKs semifinal och haft igång 5-6 msnkonversationer. Busy. Imorgon blir det värre. Imorgon blir det seminarium med redovisning. 8 börjar jag. går till 12. Sen ska jag hem och äta lunch. Sen ska jag jobba på fritids på min vfuskola 13-16.30. Puh. Sen är det helg. Och jag och AK ska på roadtrip till jönköping på lördag. Haha. Det ska också bli skoj!
Men det är då och nu är nu och ÖVK gick vidare till FINAL och detta betyder att första finalen hålls på söndag i falkenberg. Andra finalen hålls i Örkelljunga onsdagen den 8 april, och jag tänkte faktiskt gästspela i örkelljunga just denna dag bara för ÖVKs skull. Sen till Rydebäck och fira påsk, heter det.
Men nu är det nog dags att sova så jag orkar upp imorgon.

Inga kommentarer: