lördag 19 september 2009

går det att sakna någon man aldrig känt?

Igår tog jag en fika på stan med Anna efter jobbet. Jag köpte mig 3 par nya skor och bestämde mig för att byta ett par så fort jag kom hem (kunde ju ha bestämt det lite tidigare... som t.ex. när jag fortfarande var i stan) men jag gillade dem, de var bara otroligt för stora! Jag köpte även Jeansleggings och ohmygod så underbart! :) Sitter mkt bättre än jeans, eller, I cant belive its not butter. Sen blev det spontanutgång med Sabina på kvällen och när kön till stallet var för lång så tog vi taxi till stan där vi gick ut på luxe. En trevlig kväll må säga! Även fast jag var lite trött. Kvällen slutade med ägg och baconmackor hemma hos kocken Sabina. Sweet.
Idag har jag mest slappat. Sjungt lite på min jazzlåt jag ska improvisera på sång/performance och skrivit ett paper till låtkomposition. Jag har hoppat av den tredje kursen, inte för att jag inte vill gå, utan för att dygnets timmar är för få! Jag måste hinna sova också.

Snart blir det biodejt med Salander, Blomqvist och Flennemo. Det ska bli skoj! Vi fick platser även fast det var ganska fullt, dock är det 5 pers emellan oss. Vi hoppas dessa 5 kan flytta åt antingen höger eller vänster så vi får lov att stita bredvid varann, men, det återstår ju att se!
Ser iaf fram emot bion, var ett tag sedan nu! :)

1 kommentar:

FRIDA sa...

Låter roligt.

Var köpte du jeansleggings?

Jag är otroligt skeptisk, är det verkligen skönt? Jag antar att de passar bäst till tunikor och långa tröjor, eller?

Kram Frida