torsdag 15 oktober 2009

allt gör mindre ont sen

Jag är dålig på att blogga. Jag har inte tid. Ork. Inspiration har jag däremot. När jag sitter på bussen på vägen hem kommer jag på finurliga saker jag ska skriva. Men. Sen. Orkar jag aldrig logga in. Nu har jag varit sjuk i 2 dagar. Ändå orkar jag inte logga in förrän nu. Klockan sju på kvällen dag 2. Liksom.

Under dessa 2 dagar har jag haft tur, för Markus släppte sina nya album så det har funnits intervjuer på p3, tv4, chatter, artiklar att läsa och titta på. Och självklart att lyssna igenom dessa två album. Lite sugen på att dra ner till Helsingborg för att lyssna på akustisk spelning och få skivorna signerade.. okej. mina skivor är redan signerade. men jag fick extra konvolut till båda skivorna. Så. De kan ju signeras också isf.

Shakeat i en vecka nu (imorgon) och har snart gått ner 6 kilo (kanske imorgon). Imorgon ska jag även tillbaka till jobbet innan det är helg. Fast jag borde nog egentligen tagit ledigt imorgon också. Få se hur länge jag orkar! Men. Det är ju helg sen. Och bara för att jag ska på födelsedagsfest. Kan jag ju ta det lugnt.

Nu var det något mer jag skulle skriva. Men kommer inte på det. Så. Tar det om 5 veckor sådär.

Inga kommentarer: