tisdag 1 september 2009

en timme, en minut

Det var ett tag sedan jag skrev.
För jag har haft mycket för mig.
Nytt jobb.
Nya Tankar.
Nya Vänner.
Nya upplevelser.
Nya erfarenheter.
Nya låtar.
Och lite old stuff också. ^^

Jag var och körde idag, med den av körlärarna jag tycker är bäst, och visst fick jag göra mer. Men jag kände mig riktigt dålig flera gånger. Men jag kände mig utmanad. Sen kanske inte det ultimata är att gå upp vid 5 på morgonen, jobba hela dagen och sedan direkt efter jobb ha en dubbel körlektion. Det misstaget ska inte göras om för det var inte förrän efter andra lektionen börjat tidsmässigt som misstagen började ske. Inga stora misstag. Inte så att jag liksom. utsatte mig eller min körlärare för stor fara. Men. Små misstag. Men riktigt roligt. Fick köra på söder, och Söder kan jag ju nästan nu. Och det känns så mycket roligare än att köra på norr och öster där jag inte har så stor koll. Sen fick jag köra på Mörners väg och runt i Dalbo och det var riktigt skoj! Men när vi åkte tillbaka till Söder för att fortsätta saknades helt koncentrationen. Men. Jag kände att jag faktiskt blev utmanad och att lektionen gav något igen! Äntligen.

Snart ska jag iväg på kursregistrering till 2 kurser, sång/performance och en som heter låtkomposition och arrangering med digitala medier. Det ska bli kul.. om jag orkar med. Jag får helt enkelt se hur det går!

Och jag är sjukt trött för jag har bara sovit fyra timmar inatt, anledning? Var hos Hanna igår och kolla film med henne och AnnaKarin. Det var väldigt trevligt. Sen gick vi en promenad ner till sjön. Pratade om spöken, läskiga filmer och tragiska livsöden. Och om pojken. Sexåringen. Vi tittade på blommor, lego och ljus som familj, släkt och vänner lagt på en sten där det hände. Det är hemskt. Hur livet försvinner så snabbt.

Iaf så ser det ut att bli fest i helgen. Men fram tills dess får jag nog typ. Sova. För är sjukt trött. Och. Vila upp mig. Nu är det dags för att ta mig till skolan!

Inga kommentarer: