lördag 5 september 2009

Nya låtar!!

Snart blir det förfest och sedan De Luxe med A-K och Hänna. Trevligt I think. Först en uppdatering av min myspace! En gammal låt, som jag äntligen spelat in ok och en ganska ny låt som jag har spelat in ok.

For Eternity och En del av ditt liv

(Fantasilös titel, eftersom jag har en låt på engelska redan som heter "a part of your life" men som inte alls är en direkt översättning!!)

For eternity handlar om vampyrer. Eller. Om Eli. Och Oskar. I låt den rätte komma in. Som jag skrev efter att jag läst boken.

En del av ditt liv. Handlar om att vilja uppta någons tid. Med tankar. Och drömmar. Och att vilja ha någon som ockuperar ens hjärna. Som man tänker på hela tiden. Men på ett positivt sätt. Som gör en lycklig när man tänker på den personen.

Lyssna gärna! Och kom med kritik! :) Gärna positiv. ;)

Inga kommentarer: