söndag 13 september 2009

falsksång och rödvin

Ser på IDOL för fullt på tv4. Alla veckans avsnitt. PÅ RAD. Även fast det är spännande att se på alla som går vidare är det ju roligare att se på dem som faktiskt inte kan sjunga. Men tror de kan. På ett sätt tycker jag dock det är synd. Även om jag ändå inte hade blivit topp 10, topp 50 eller ens topp 100 så är det ju faktiskt så att jag hade kunnat komma till juryn. Eller nåt. Haha.

Igår var jag ute med Hultsfredgänget, och några till. Det var skoj. Vi sjöng singstar och drack rödvin (eller jag alltså) och gjorde deluxe och lyssnade på brabrabra musik hela kvällen på dansgolvet och fick en massa nya vänner, som alltid när man börjar prata med folk ute, och åt pizza på AliBaba och sen gick jag hela vägen hem till campus.

Ikväll kommer Hanna och vi ska baka kladdkaka och se på deckare på tv4 som börjar ikväll, Kommissarien och havet. Trevligt.

2 kommentarer:

FRIDA sa...

Det låter trevligt! Själv var jag på fest igår och drack alldeles för många, alt. för starka mojitos. Det var gott, men jag mår fortfarande illa!


Kram/Frida

Anonym sa...

Vad mysigt det låter!
Själv ligger jag hemma med maginfluensa och riktigt stark huvudvärk. Inte kul!

Kram M