onsdag 15 juli 2009

det närmar sig

Nu har jag varit på Hultsfred. Såg över 26 band skulle jag tro. Skoj hade vi!

Jag har haft min första körlektion. Jag har snart gjort de 4 första teoritesterna. Jag siktar på att ha körkort innan året är slut.

Idag är sista dagen på jobbet. Sen. Är det slut. Med vårdjobb. På ett tag iaf.

Imorgon åker jag till skåne, på söndag åker jag till Rhodos.
Vad jag längtar.

Jag tackade nej till lägenheten. Den var inte. Vad jag tänkt mig.
Har dock hittat en annan jag funderar på att tacka ja till. Har ju då inte tid att gå och titta på den.
Den ligger ute i Sandsbro. Det innebär att jag isf får närmare till Josefin! :)

Nu ska jag göra klart mitt 4 körkortsprov.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jag vet hur bra som helst. Du kan komma över när du vill och städa :) haha! skämt o sido skulle det vara otroligt skoj! Puss /Josefin

maria sa...

men om ni ska flytta är det ju skitsamma.. ;P haha.

fan josse. sjukaste grejen jag måste berätta om. men nu åker jag ju hem.

haha. får berätta en annan dag. :P

puss på dig