lördag 21 november 2009

fullspäckat!

Varje helg ända fram tills jul är fullbokad för mig. Jag tycker det är ganska trevligt. Och bra. Även om det är jobbigt. Har ju bara tagit det lugnt på helgerna ungefär de senaste veckorna. Det börjar med en hård vecka. Tisdag kvällskurs. Onsdag körlektioner, körutbildning och dansbandskväll med jobbet. Torsdag ta sprutan. Fredag utgång. Lördag fira pappa. Helgen efter det. Ska förhoppningsvis jag firas. och Så ska jag nog gå ut med Sabina på kvällen. Och på söndagen ska vi ha heldag med en av kurserna och ha sångövningar!
Helgen efter det kommer Sanna, Mirja och Lotta till Växjö. Och Johan. Och vi ska ha tjejhelg. Och Johan får vara med på ett hörn. Längtar så till att träffa dessa tre töser igen! Var nån gång i November/December förra året, tror jag, jag träffade Sanna och Mirja, och i juni jag träffade Lotta.
Helgen efter det så har vi avslutningskonsert på palladium! Jag ska förhoppningsvis kunna sjunga en sång utantill iaf.. Och inte sjunga klassiskt. Haha.
Sen är det ju jul och får se hur länge man är hemma. Vad som händer nyårshelgen. Hur mkt jag ska behöva jobba osv. Det återstår att se.
Sen är bara frågan.
Ska jag ta sprutan eller låta bli?

Inga kommentarer: