söndag 15 mars 2009

the love of my life - when I was a kid

Sitter och lyssnar på Frida Hyvönens Dirty Dancing. Efter helgens bravader försöker jag ta det lite lugnt. Och låten är underbar. Och så hör jag raden "the love of my life, when I was a kid, came by my house this morning" samtidigt som Pernilla skickar ett mess till mig. Om en hon precis sett nere i skåne. En jag var förtjust i som ung. Och det kan väl inte vara ett sammanträffande? Att hon såg honom och messade till mig precis när jag lyssnade på den låten. Ja. Han är inte skortstens-sotare, vad jag vet, och jag dansade inte med honom i folkets hus källare. Han var inte ens min storebrors kompis. Men jag tror ändå. Han var lite som Jimmy var för Frida H. Eller. Jag vet inte. Jag tror ju bara. I wont tell more. Men ni kan få lyssna på Frida, tillsammans med Markus. :)


Inga kommentarer: