fredag 6 mars 2009

en riktigt brabrabra serie

Sitter och kikar runt lite. Mest IMDB. Filmfreak som jag är. Och kommer på en bra serie som gick när jag fortfarande bodde hemma. S.P.U.N.G. Väldigt, väldigt bra. Med bl.a. en av mina favoriter Daniel Larsson (som bl.a. är med i Syskonsalt, Sandor/Ida, nya serien 183 dagar (som jag också gillar stenhårt) Vinterviken m.fl.). De behöver inte ens den 5 minuter långa slutscenen för att det ska hugga till i mig. Serien är grymt bra och spelar grymt bra musik. Ett exempel är bara den låten som spelas i denna slutscen, The Smiths There is a light that never goes out.



Lyssna och njut! Och tyvärr är det lite spoiler alert.. så skulle man få för sig att man faktiskt vill se serien och inte har sett den kanske man inte ska se det här. Då kan man se det här istället. Allra första början.

Inga kommentarer: