tisdag 24 mars 2009

sjuk

Idag började dagen med ett seminarie. Jag har sedan helgen åkt på en rejäl förkylning. Trodde först det bara var halsen som tagit lite stryk men det blir värre och värre. Idag när jag fixade tentorna inför morgondagen kände jag mig feberyr och mår jag såhär imorgon tänker jag bara lämpa av tentorna på stenladan och sen gå hem och sova. Ingen föreläsning heller alltså. Jag masade mig dock till affären idag trots att jag är sjuk, och hellre hade stannat i soffan, för det tomma kylskåpet behövde verkligen fyllas på. Ikväll blev det först morot- och gurkstavar med aiolidip och sedan våfflor. Jag vet att det är imorgon, men jag var tvungen att fuska lite. ;) GOTT.
Nu blir det dusch, sen andra avenyn sen tidigt i säng och hoppas att jag orkar imorgon!

Inga kommentarer: