onsdag 25 mars 2009

sjuk, sjukare, maria

Nej. Så farligt är det faktiskt inte. MEN. Det är TRÅKIGT! Jag känner mig pigg och rent ut sagt uttråkad när jag sitter i soffan eller ligger i sängen och ser på film efter tvprogram efter film. Men så fort jag ska upp och försöka göra något, diska, tvätta, läsa böcker till cuppsatsen, försöka skriva på något av mina paper, känner jag av det. Jag hatar att vara sjuk på det här sättet. Det är roligt i 2 timmar. Kanske. Sen blir man lite uttråkad. Gick hem från jobbet imorse. Hämtade bara tentorna till dem och hjälpte till med markeringarna. Sen gick jag hem. Och sov till tolv. Sen såg jag på film. Marley & Me. Sen såg jag på Heroes. Sen såg jag på tv. Nu försöker jag tvätta. Eftersom jag har tid. Så fort jag försöker göra något blir jag yr. Åh. Jag vill vara sjuk eller frisk. Inte det här mellanläget när man känner sig frisk tills man gör något.

Inga kommentarer: