söndag 1 februari 2009

to-do-dag

Jag skriver inte mycket. Jag har så himla mycket annat att göra. Hur ska jag hinna med. Torsdagen skola. Sen utgång. Fredagen skola. Sen avskedsfest. Lördagen jobb. Sen filmkväll. Idag har jag skrivit ut och kopierat alla 300 sidor som jag ska ha till min tentamen i nästa vecka. Det är bara att börja plugga! Måndagen föreläsning, granskning av tvärgruppens läroplansarbete, plugg på kvällen. Tisdagen jobb, plugg på em, kvällskurs på kvällen. Onsdagen jobb på dagen. Plugg på kvällen. Torsdagen klippa mig på dagen, tenta på em, kvällskurs på kvällen och förmodligen ska det hinnas med en utgång. Fredagen seminarium. In till stan och prova klänningen så den passar. På mingel på slottet som studentrepresentant. Lördagen akademisk högtid hela dagen. Söndagen. ÄNTLIGEN VILA! Hur ska jag hinna. Hur ska jag orka. Hur ska jag ta för mig allting. Dessutom så måste jag sortera papper idag. Börjar bli kris. Måste fixa alla viktiga papper. Försäkringar och dyl. De bara ligger i en hög just nu. Sortera viktiga papper i en hög. Skolpapper i en hög. Och slänga saker jag inte behöver spara på!
Så om jag inte uppdaterar här. Är det väl inte så konstigt?

Inga kommentarer: