fredag 17 april 2009

inget går som planerat

Skönt att jag iaf hann läsa en bok till cuppsatsen under gårdagens jobbpass. Sen var det bara vidare. Träna på låten inför kvällslektionen... kunde ändå inte låten.. nu kan jag den lite bättre..snart sitter den väl. försent som alltid. Hoppas den sitter till uppvisningen. Har några gånger kvar på mig.
På kvällen skulle jag städa men blev inte så mycket av det heller, hamnade i en diskussion med en kompis och helt plötsligt var klockan för mycket för att både städa och natt-tvätta och tom för att gå upp tidigt för att tvätta. Hade satt klockan men orkade mig inte upp helt enkelt.

Nu städar jag och slappar om vartannat. Men börjar tro att det finns ett slut på allt skräp jag hela tiden ska sortera upp. Ska städa lite till innan jag beger mig hem till Helsingborg, där jag tänket vara fräck nog att occupera en tvättmaskin för att inte ha helt slut på kläder. Har fått en tid på måndag men måste ha något på mig imorgon då jag fjortisaktigt nog ska söka till idol - vi får se hur långt jag kommer.

Nu blir det ett sabrinaavsnitt till innan städningen fortsätter.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Heja Maria! Ska tänka på dig imorgon :) Pusspuss sötnos!! /Josefin

FRIDA sa...

Hej Maria!

Det är inte fjortisaktigt. Lycka till. Jag håller tummarna. Tänk dock på att de inte är de enda i världen som kan avgöra om någon kan bli en succé!

Kram Frida